Alle nieuwsberichtenTrampolineparken

Terugkerende jumpers, wens van elk trampolinepark

“Wat kunnen we verzinnen om jumpers vaker te laten jumpen in ons trampolinepark?”, deze vraag stelt de manager van een jumphal zich geregeld. TRICKR weet het wel! De bewegingssensor en app combineert jumpen en gamen. Het jumpen is natuurlijk veel vetter nu het trampolinepark een gamezone is geworden. TRICKR speelt daarmee slim in op de behoefte van jumpers én parkmanagers.

Nieuw spel in het trampolinepark

Jumpen in trampolineparken is hot. In heel Europa openen steeds meer trampolineparken. De laatste jaren zijn de parken groter geworden. In de jumphallen komen ook steeds meer aanvullende attracties en activiteiten. Allerlei extra’s om het jumpen aantrekkelijker te maken. Het doel is om de jumper vaker binnen te krijgen, liefst ook langer per keer. 

De TRICKR-game past perfect bij deze trampolinetrend! Met beperkte investeringen lukt het om de bestaande business flink te optimaliseren. Bied je jumpers een aantrekkelijk spel, veel uitdaging en eindeloze doelen en je verzekert jezelf van langdurige jumpfans. Trampolineparken die gamification slim toepassen lukt het om jumpers voor lange tijd aan zich te binden.  

Jumpers vaker en langer laten springen

Het is superleuk en hartstikke vermoeiend, dat trampolinespringen op zo’n groot trampolineveld. Ongemerkt is jumpen ook een sport. Want het voelt als spelen, maar er wordt toch veel en intensief bewogen. En dat is goed nieuws! Actief bewegen is nodig in deze tijd van gamen en werken met computers. Het is dus belangrijk om de activiteiten in een trampolinepark ook op lange termijn aantrekkelijk te houden, zodat kinderen vaker en langer komen springen. 

Het TRICKR-systeem speelt hier precies op in, want het combineert twee uiteenlopende werelden waar de jeugd dol op is: gamen en bewegen.

De game daagt de speler uit om via allerlei opdrachten steeds een niveau hoger te komen. Level up. Eenmaal level up wacht een mooie beloning, een prachtig embleem, een vermelding en een achievement die met vrienden gedeeld kan worden. Meteen wordt een gamer ook opnieuw uitgedaagd! De volgende challenge dient zich aan, een waar uiteraard een nóg mooiere beloning te verdienen is. And on and on …

Ook echte beloningen

In games gaat het om het behalen van challenges, obstakels overwinnen, puzzels oplossen. Iets voor elkaar krijgen, zelfs als het lastig of ingewikkeld is of waar een lange adem voor nodig is. Dat geeft een gamer voldoening. En natuurlijk de beloning. Een mooi embleem!

Het TRICKR-systeem is gebouwd op basis van deze uitgangspunten, de jumper gaat challenges aan en verdient game-rewards. 

Een handige parkmanager looft af en toe zelf ook kadootjes uit. Parkmanagers kunnen hiermee eenvoudig inhaken bij TRICKR en de game inzetten voor de eigen marketing. Dat kunnen ook zelfbedachte challenges zijn, die alleen een speciale dag in een specifiek park te behalen zijn. 

Het TRICKR-team kan meer over de mogelijkheden van maatwerk en het toepassen van eigen branding vertellen.